Onsdagslista

Vad har du på dig?

Jeans(!) och josses långärmade orange/röda tröja. 

Hur mår du?

Så fruktansvärt trött! 

Vad önskar du just nu?

Att jag blir godkänd på min allra första tenta som jag skrev idag!

Vad ska du göra imorgon?

Imorgon, torsdag, ska jag lämna tillbaka alla böcker från denna delkursen och därmed låna nya. Därefter ska jag gå höstpromenad med Clara!

Och på fredag?
Oj fredag, jag vet inte än

Vad skrattade du senast åt?
Linneas svårigheter med autocorrect på sin iphone. Skrattade högt på tåget hem. 

Vad grät du senast åt?
Att några av mina bästa vänner flyttat från Sverige.

Senaste köp?
Idag: En hallonpaj och kaffe

Vem sov du senast med?
Med Matilda när vi hälsade på henne i Karlstad!

Vad läser du just nu?
Förutom kurslitteratur, Under det rosa täcket av Nina Björk. 

Senast sedda film?
Såg Monica Z på bio för några veckor sen! Så himla fin!

Vem var den senaste som ringde dig?
Hanna idag när hon skulle guida mig från spårvagnen upp till sjunde våningen på Chalmers.

Senast 3 inkomna sms?
Det får du nog) Börjar inte packa innan onsdag
Hur gick det??:)
Strunta i att hoppa av i Skövde och kom till mig!

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Hahaha okej!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Josse

Vart vill du åka just nu?
L o n d o n

Nästa planerade resa?
Ingen, borde nog skaffa nytt pass, mitt gick ut i juni. 

Dagens bästa.
Veronica Maggios nya låtar, att tentan är gjord, lunch med Lina och fika med Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0