Ett besök i Vämland

Jag, José och Kakan for till Karlstad och hälsade på ekonomistudenten Matilda i hennes NYA och FÖRSTA EGNA lägenhet. Karlstad frälste oss alla, verkligen fin stad. Kommer sakna min gamla fysikpartner ofantligt. Känner mest: SNART ÄR ALLA PÅ OLIKA PLATSER I VÄRLDEN OCH HÄR SITTER JAG OCH SER PÅ SERIER. Fast jag börjar typ nu på fredag, måste börja läsa min (KOPIÖST STORA HÖG MED) kurslitteratur.
 

lite vad jag sysselsatt mig med:

Något skeptisk över kattens ställe att tvätta sig på...
 
-Firade mig själv lite granna, och har VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR
-Gick på Lovisas 20 års fest. Avslutade kvällen med pommes och dipp. Så jäkla gott. Mycket bra kväll. 
-Förra veckan for jag till Götet. Såg utställningen om Kristian. Gick omkring med gråten i halsen.Därefter kollade jag och Molly in byggnaden jag kommer att spendera hösten i, lyssnade på finastefinaste Maia Hirasawa och dansade till Hästpojken. 
-Ätit glass med José och Matilda (SOM SKA FLYTTA TILL FREAKING KARLSTAD I SLUTET AV VECKAN)
-Fiskat kräftor
-Sett Känn ingen sorg, en andra gång
-Upptäckt att ett flertal filmer baserade på Maria Langs deckare gjorts. JAG ÄLSKAR MARIA LANG. 
 
och nu sitter jag här, still förkyldish but alive, och jag börjar inte  (FREAKING UNIVERSITETET) förräns 30 aug typ. 
 

Känn ingen sorg för mig Skövdestad,

för jag kommer bo på SJ och västtrafik denna höst. 

höstens plan

Idag har jag slutat jobba. Vemodigt. Kommer sakna det. Och juste, jag kom in på genus i Göteborg.

RSS 2.0