EN LISTA

1 VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 
För tio år sedan var jag nio år, gick i trean eller fyran på Käpplundaskolan, hade börjat spela fiol på musikskolan för världens bästa lärare. 

2 VAD GJORDE DU FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN?
Firade halloween i Uppsala, i en överbefolkad studentlägenhet där personen som bodde där hade 10 öppnade vinboxar som denne bjöd alla på. 


3 FEM SNACKS DU GILLAR?
Smörpopcorn, chilinötter, choklad, lantchips och gelegrodor. 

4 FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL? 
The Band-Mando Diao
17 år-Veronica Maggio
Hate to say I told you so-The Hives
Sweet Jackie-Sugarplum Fairy
Svenska Hjärtan-Lasse Lindh

och eh några till haha

5 FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR? 

Köpa en flott lägenhet i London
Resa runt i Europa
Bjuda alla mina vänner på kakor, glass, tårta you name it
Bjuda hem (och alternativt tvinga) Paul McCartney för att spela i mitt vardagsrum I MIN FLOTTA LONDONVÅNING
Inte behöva oroa mig för ekonomi

6 FEM DÅLIGA VANOR?

Dödar alldeles för mycket tid framför datorn
Äter alldeles för mycket maränger
Går och lägger mig alldeles för sent på dygnet
Glömmer bort hur lång tid det egentligen tar att gå till busshållsplatsen, därav många svettiga springturer
Kan bli för känslig ibland

7 FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Dricka vin
Hänga på internet
Att skrika mig hes på the Hives-konserter
Skeda
Kramas med mina vänner

8 FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA

Jeans med brodyr eller strass
Skinnrock
Keps
Vita jeans
Blingade saker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0