senaste fyra dagarna

Hej världen. Sitter på en stol vid finbordet i vårt stora rum. Katten leker med ett löv och far runt i hela rummet. Känns LYXIGT ända ut i tåspetsarna att plugga här. Har idag inte gjort mycket för världen. Läst ett och ett halvt kapitel om kultur och intersektionalitet bara, resten utav dagen har jag sett klart på säsong ett av TWIN PEAKS. Tror nu att det kommer sitta okända män vid min sängkant när jag vaknar, vilket inte är jättebra så att säg. Idag åt jag även chilinötter, älskar chilinötter. 
 
I fredags dammsög jag och Sandra göteborgs Myrorna på fynd, men hittade inget men åt VÄRLDENS GODASTE TACOS OCH PIZZABUFFÉ innan tåget tog oss hemåt för att se på idol, vilket vi varje vecka följer slaviskt. I lördagskväll gjorde jag Matilda och Gustaf den legendariska fruktsalladen med CHOKLAD i. 
 
Fina dagar, god mat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0