En lista

vad har du på dig?
Strumpbyxor, klänning och stickad tröja. 

Hur mår du?
Helt okej!

Vad önskar du just nu?
Att livet bara ordnar sig

vad har du ätit idag?
Köttfärssås och spaghetti!

vad ska du göra imorrn?
Åka till Göteborg och se Sting med mi familia. 

och på söndag?
Då fyller jag år, så äta tårta

vem saknar du?
Många. Kan liksom inte alla vara på samma plats, alltid, snälla?

senaste köp?
En bok, Norrtullsligan av Elin Wägner. 

vad skrattade du senast åt?
Oj, kanske något morfar sa

vad grät du senast åt?
Att jag saknade någon

vem sov du senast med?
Karin! 

vad läser du just nu?
Norweigan Wood, Haruki Murakami

senast sedda film?
Att angöra en brygga med Hasse och Tage

Vilken svordom använder du mest?
Skit

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nix

senast 3 inkomna sms?
"Haha!"
"Haha, oklart men då gör jag det!"
"Kuuuuuuul"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Nähä"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
En gång med Emma Stone faktiskt haha

Vad är du rädd för?
Att bli våldtagen, dö, att någon jag tycker om ska dö

En person du tycker är snygg?
En? Okej, James Dean. 

Blir du lätt svartsjuk?
Egentligen inte, men kan hända, 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Jag var så kär i Logan från Veronica Mars när jag var mindre

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Molly!

Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska kanske

Vad för sorts killar faller du för?
Långa, smala, med lugg, converse, bra musiksmak, med tydliga käkben och nyckelben

Vart vill du åka just nu?
Tåg i Europa!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En dator!

 

Från Niotillfem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0