födelsedagar och annat goss

Har haft finaste helgen, firat födelsedagar och bara gossat. Toppar allt efter tordagens dödsdåliga dag när jag köade10 timmar och ändå inte fick träffa Morrissey. I fredags åt jag, den kommande nittonåringen Karin och Matilda så djävulsk god mat på Riviera. Mozarellapizza med salami, champinjoner och paprika. Dör matdöden. Vi vandrade hem till moi och drack te och såg slutet på idol. Igår var jag och bästa Sofie kulturella och gick på konstmuséet i kulturhuset. Såg en så himla fin teckningsutställning utställning, de mesta av verken var på golvet vilket förde med sig att vi var tvungna att trä på blåa tossor på fötterna. Vi åt mat tills vi dog och vinkade av varann vid rese. PÅ kvällen efter många om och men tog jag, Sandra, Elin och Becka oss till nittonåringen Sara. Lasagne, cola, kladdkaka och vin. Kan det bli bättre? Dansade loss på Husaren, Niello var tydligen där. Dansade bugg och sjöng clamour for glamour. Väl hemma hos moi såg jag och Sandra på Vänner tills vi somnade efter fyrasnåret. Så himla bra kväll. Nu vet ni. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0